توضیحات

شیشه سکوریت برای مغازه یک انتخاب عالی است زیرا دارای ویژگی‌های امنیتی، استحکام و زیبایی است که در محیط‌های تجاری بسیار مورد نیاز است. درزیر به برخی از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از شیشه سکوریت برای مغازه اشاره می‌کنم:

√ایمنی : شیشه سکوریت در مقابل ضربه و شکستن مقاومت بالایی دارد. در صورت شکستن، قطعات کوچک و خرده‌ تشکیل می‌دهد که خطرات آسیب‌رسان را کاهش می‌دهد.

امنیت: شیشه سکوریت تلاش‌ها را برای تخریب و ورود غیرقانونی از سوی دزدان و سارقان مهار می‌کند. با این نوع شیشه، دزدان نمی‌توانند به سادگی وارد مغازه شوند و میزان امنیت فروشگاه نیز افزایش می‌یابد.

√مقاومت در برابر حرارت: شیشه سکوریت می‌تواند در برابر تغییرات دما و حرارت بالا مقاومت کند. این ویژگی می‌تواند در صورت وقوع حریق یا انفجار، امکان خروج دود و حرارت را کاهش دهد و ایمنی را بالا ببرد.

√کاهش نفوذ صوت: شیشه سکوریت می‌تواند کاهش نفوذ صوت را به مغازه فراهم کند و به ایجاد یک محیط آرامش بخش برای مشتریان کمک کند. با توجه به اینکه مغازه ها اغلب در خیابان های پر رفت و آمد و پرسروصدا هستند، این قابلیت شیشه سکوریت بسیار مفید خواهد بود.

√ شفافیت: شیشه سکوریت، علاوه بر ویژگی‌های ایمنی، شفافیت بالایی دارد که به مالکان مغازه اجازه می‌دهد محصولات و نمونه کارها را به صورت واضح به نمایش بگذارند.

√ طراحی زیبا: شیشه سکوریت در طراحی داخلی و خارجی مغازه‌ها ظاهری زیبا و مدرن به ارمغان می‌آورد. از طریق استفاده از شیشه سکوریت مات، شیشه سکوریت رنگی و یا شیشه سکوریت با الگوهای خاص، می‌توانید یک فضای جذاب و بی‌نظیر برای مغازه‌تان ایجاد کنید.

شیشه سکوریت برای مغازه‌ها باعث می‌شود تا محیط امن و زیبا به مشتریان ارائه شود و در عین حال به مالکان مغازه اطمینان از امنیت و سلامت تجارت خود بدهد.

انواع شیشه‌های سکوریت مغازه عبارت‌اند از:

√شیشه سکوریت تک‌لایه: این نوع شیشه‌ها از یک‌لایه شیشه‌ای تمپر شده تشکیل‌شده است. اغلب مغازه‌ها از این نوع شیشه سکوریت در مغازه استفاده می‌کنند. قیمت این شیشه‌ها نسبت به سایر انواع شیشه سکوریت پایین‌تر است.

√شیشه سکوریت دوجداره عایق صدا: اغلب مغازه‌ها در خیابان قرار دارند. مشخصه اصلی خیابان، سروصدا، بوق ماشین و ... است. سروصدای زیاد می‌تواند آرامش و تمرکز فروشنده را از بین ببرد و احساس ناخوشایندی در وی ایجاد کند. استفاده از شیشه سکوریت دوجداره برای مغازه، گزینه‌ای ایدئال و عالی است.  شیشه‌های عایق صدا معمولاً به‌صورت شیشه‌های دوجدار سکوریت تولید و نصب می‌شوند. این شیشه‌ها در کنار افزایش امنیت مغازه، عایق عالی برای سروصدا هستند.

√شیشه سکوریت لمینت: این نوع شیشه سکوریت دارای دو یا چندلایه شیشه‌ای است که با استفاده از لایه‌های پلی وینیل بوتیرال (PVB) به هم متصل می‌شوند. این لایه‌های PVB باعث چسبندگی شیشه‌ها در صورت شکستن و تشکیل یک سطح واحد می‌شوند که حتی پس از شکستن، شیشه تا حد ممکن کنار هم نگه می‌داشته می‌شود. این شیشه‌ها نسبت به شیشه‌های سکوریت تک لایه امنیت بالاتری دارند. ازاین‌رو برای مکان‌هایی نظیر طلا و جواهرفروشی و بانک‌ها از این شیشه‌ها استفاده می‌شود.

قیمت شیشه سکوریت مغازه

قیمت شیشه سکوریت برای مغازه می‌تواند متغیر باشد و بستگی به عوامل مختلفی دارد. در زیر برخی از عواملی که می‌توانند قیمت شیشه سکوریت را تحت تأثیر قرار دهند ذکر شده است:

-اندازه و ضخامت: اندازه و ضخامت شیشه سکوریت برای مغازه تأثیر زیادی در قیمت دارد. شیشه‌های بزرگتر و ضخامت‌های بیشتر معمولاً قیمت بیشتری دارند.

-نوع شیشه: نوع شیشه سکوریت نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. برخی از شیشه‌های سکوریت ممکن است دارای ویژگی‌های خاصی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی یا خاصیت ضد خش باشند که ممکن است قیمت آنها را افزایش دهد.همچنین قیمت شیشه های سکوریت تک لایه، دو جداره و لمینت تفاوت زیادی با هم دارند.

-پوشش و طرح: اگر شیشه سکوریت با پوشش خاصی مانند مات، رنگی یا الگوهای خاص تولید شود، قیمت آن ممکن است بیشتر باشد.

-مقدار و نوع سفارش: مقدار شیشه سکوریت مورد نیاز برای مغازه شما نیز بر قیمت تأثیر دارد. اگر سفارش بزرگتر و به صورت عمده باشد، ممکن است تخفیفی در نظر گرفته شود.

-شرکت تولید کننده: شرکت‌های مختلف تولید کننده شیشه سکوریت با قیمت‌های متفاوت عرضه می‌کنند. برند، کیفیت و شهرت شرکت تولید کننده نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد.

به عنوان یک مشتری، برای دستیابی به قیمت دقیق تر برای شیشه سکوریت مغازه خود، مناسب است با تأمین کنندگان محلی تماس بگیرید و برای دریافت پیشنهادات قیمت نهایی، مشخصات مورد نیاز خود را به آنها ارائه دهید.

 

نظرات (0)

نظری برای این محصول وجود ندارد.
یک نظر بنویسید
بدعالی

عناوین مطالب سایت

شبکه های احتماعی

aparat logo of namadoor

  instagram page of namadoor group1403

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: