آیا شیشه ای هست که نشکند؟

اگر به شیشه‌های نشکن علاقه‌مند هستید که واقعاً مطابق با نام خود باشد، پانل های پلی کربنات همان نوع موردنظر شما هستند. شکستن پانل های پلی کربنات به‌طور قابل‌توجهی دشوارتر از پنجره‌های شیشه‌ای استاندارد و شیشه‌های لمینت است.

چرا قیمت محصولات را درج نمی‌کنید؟

به دلیل افزایش مداوم قیمت‌ها و همچنین استفاده از مواد اولیه و اندازه‌های متفاوت در پروژه‌ها، امکان اعلام قیمت در سایت نیست؛ اعلام قیمت تنها 24 ساعت اعتبار دارد و پس از تماس مشتری و ارائه محصول موردنیاز با جزئیات کامل، قیمت اعلام می‌گردد.

آیا در شهرستان کار انجام می‌دهید؟

بله خدمات فروش و نصب در شهرستان انجام می‌شود.

آیا محصولات شما گارانتی دارند؟

بخش بزرگی از محصولات ما شیشه‌های سکوریت و لمینت است؛ بدیهی است این شیشه‌های در برابر ضربات محکم حساس هستند و در صورت ضربه خورد شکسته می‌شوند؛ همچنین هیچ راهی وجود ندارد که تشخیص داده شود شیشه به دلیل کیفیت بد ساخت و مواد اولیه دچار مشکل شده است؛ ازاین‌رو شیشه‌های سکوریت ما دارای گارانتی نیستند؛ اما ما تضمین می‌کنیم که از بهترین مواد اولیه برای تولید شیشه سکوریت استفاده می‌کنیم؛ قبل از خرید مشتری می‌تواند به روش‌های مختلف کیفیت محصولات ما در امتحان کند.

اما سایر محصولات ما نظیر کرکره برهای برقی، درب اتوماتیک، جک پارکینگ و دوربین مداربسته دارای گارانتی 1 تا 2 سال هستند؛ همچنین محصولاتی نظیر پارتیشن شیشه‌ای، شیشه دودبند و... که در آن‌ها به‌غیراز شیشه از یراق‌آلات مختلف استفاده‌شده است، صرفاً یراق‌آلات و قطعات جانبی دارای گارانتی هستند.

آیا می‌توان برای پنجره از شیشه سکوریت استفاده کرد؟

بله؛ اما پیشنهاد نمی‌شود. هرچند این شیشه امنیت بالایی دارد اما برای پنجره‌های ساختمان گزینه مناسب‌تری وجود دارد؛ شیشه‌های دوجداره upvc گزینه بسیار بهتری در این زمینه هستند. شیشه‌های دوجداره upvc مقاومت بالایی در برابر سروصدا دارند؛ همچنین این شیشه‌ها باعث مصرف بهینه انرژی می‌شوند.

آیا شیشه‌ای وجود دارد که اصلاً شکسته نشود؟

برای ساخت شیشه‌های بسیار مقاوم نیاز هست که از الگوی ساخت شیشه لمینت استفاده شود؛ در این روش چند شیشه سکوریت یا معمولی به هم چسبانده می‌شوند؛ این کار باعث افزایش مقاومت شیشه می‌شود؛ همچنین اگر لایه‌ای از شیشه شکسته شود، لایه‌های دیگر به‌احتمال بالا سالم باقی می‌مانند.


عناوین مطالب سایت

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: