لواسان یکی از شهرهای زیبای شهرستان شمیرانات است.لواسان شهری ییلاقی است که خانه های لوکس و ویلایی فراوانی در آن وجود دارد. همچنین در این شهر مراکز تجاری فراوانی وجود دارند. بسیاری از افراد ثروتمند در  لواسان،  ویلا یا آپارتمان  های مسکونی دارند؛ این افراد از این ویلا و آپارتمان ها برای اقامت کوتاه مدت استفاده می کنند. از این رو حفظ امینت این مکان ها بسیار حائز اهمیت است.

بیش از 60  درصد خانه ها و مراکز تجاری  موجود در لواسان مجهز به تجهیزات کرکره برقی هستند. این مورد به خوبی لزوم ارائه خدمات مختلف کرکره برقی در این شهرستان را نشان می دهد. ارائه خدمات کرکره برقی با سرعت بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسب چیزی هست که هر مشتری ، به ويژه مشتریان سخت پسند ما در لواسان خواهان آن  هستند.

خدمات فروش، نصب و تعمیر کرکره‌های برقی در لواسان

√اگر به دنبال خدماتی با کیفیت در زمینه فروش، نصب و تعمیر کرکره‌های برقی در منطقه لواسان هستید، بهترین انتخاب مجموعه نمادُر خواهد بود. تیم ما با سال‌ها تجربه و دانش فنی مناسب، آماده است  تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده نماید.

√خدمات کامل: از مشاوره در انتخاب کرکره برقی تا فروش ،  نصب و تعمیر،  توسط تیم نمادُر انجام می شود.

√تیم متخصص: تیم مجرب و متخصص ما با دقت و به صورت حرفه ای در انجام کارها، همراه شما خواهند بود.

√انواع متنوع: از کرکره‌های معمولی گرفته تا کرکره های برقی پلی کربنات و ضد سرقت، ما انواع مختلف کرکره برقی را ارائه می کنیم.

√تعمیرات و خدمات پس از فروش: ما پس از نصب نیز با شما خواهیم بود تا در صورت نیاز به تعمیرات یا خدمات دیگر، کنارتان باشیم. ما  خدمات تعمیرات حرفه ای کرکره برقی در لواسان را انجام می دهیم؛ شامل تعمیر انواع موتور کرکره برقی،تیغه ها ،رنگ کاری و تعمیر سایر لوازم جانبی کرکره برقی .

√قیمت‌های رقابتی: با نمادُر خدمات با کیفیت را با قیمتی رقابتی تجربه کنید.

با ما تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری را درباره خدمات ما دریافت کنید و یا مشاوره رایگان دریافت کنید. به تیم ما اعتماد کنید تا تجربه‌ای عالی از خدمات کرکره برقی را به شما هدیه دهد."

 

بیشتر بخوانید


عناوین مطالب سایت

شبکه های احتماعی

aparat logo of namadoor

  instagram page of namadoor group1403

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: