انتخاب شیشه مناسب تأثیرات مستقیم بر دکور، امنیت و ایمنی و شفافیت مغازه دارد. شیشه مغازه  محصولی هست که یک‌بار خریداری می‌شود( تازمانی که احیاناً بشکند و نیاز به تعویض باشد)؛ پس قبل از خرید سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید تا  از خرید خود پشیمان نشوید.

انتخاب نوع شیشه  

امروزه بیش از ۹۰درصد مغازه‌ها از شیشه‌های سکوریت استفاده می‌کنند. البته می‌توان با نصب پروفیل‌های فلزی، از شیشه‌های معمولی ۴ تا ۸ میل نیز در مغازه استفاده کرد؛ اما استفاده از شیشه سکوریت برای مغازه‌ها کاملاً جاافتاده است. کما اینکه برخی کسب‌وکارها نیز ملزم به استفاده از شیشه سکوریت هستند. نوع شیشه سکوریت و ضخامت شیشه نیز اهمیت بالایی دارد. هرچقدر ضخامت بیش‌تر باشد شیشه سکوریت مقاوم‌تر خواهد بود.  شیشه سکوریت تمپر شده و شیشه لمینت دو نوع  شناخته‌شده از شیشه سکوریت هستند. در اغلب موارد مشتریان شیشه‌های سکوریت تمپر شده تک لایه را نصب می‌کنند. در مواردی که امنیت بسیار حائز اهمیت باشد، شیشه لمینت توصیه می‌شود. شیشه‌های لمینت گزینه‌ای ایدئال برای مغازه است . ( چه به لحاظ افزایش امنیت و چه به لحاظ جلوگیری از ورود سروصدای محیط)

انتخاب نوع طراحی شیشه

امروزه شیشه‌ها را می‌توان با طراحی‌های مختلفی تولید کرد؛ توسعه روش‌های سندبلاست کردن شیشه، سبب امکان ساخت شیشه با طراحی‌های بسیار دقیق، جذاب و شگفت‌انگیز شده است.  شاید شما هم طراحی‌های جذاب بر روی شیشه‌های مختلف را دیده‌اید. تنها باکمی هزینه بیشتر می‌توانید این طراحی‌ها را بر روی شیشه‌های مغازه خود داشته باشید و مشتریان را میخکوب و مجذوب طراحی خود  کنید. شما می‌توانید لوگو یا شعار  کسب و کار خود را بر روی شیشه درج کنید.

بااین‌حال شیشه‌های شفاف هنوز هم بیشترین مشتریان را دارند. البته یکی از دلایل این امر عدم آگاهی مغازه‌داران به امکان طراحی‌های مختلف بر روی شیشه سکوریت است. متأسفانه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها،  به جنب زیبایی‌شناختی شیشه و تأثیر آن بر تبلیغات توجه نمی‌کنند و صرفاً برای رفع نیاز شیشه را خریداری می‌کنند.

دقت داشته باشید که وجود تصویر لوگو یا تصویری مربوط به کسب‌وکار شما بر روی شیشه مغازه،  می‌تواند به‌صورت تبلیغاتی ارزشمند برای شما کار خواهد کرد.

شفافیت مغازه

فروشندگان مختلف دوست دارند مغازه‌ای آن‌ها کاملاً شفاف و روشن باشد. این مورد بر ارائه نمایی زیباتر از محصول کمک می‌کند. ازاین‌جهت بسیاری شیشه شفاف را ترجیح می‌دهند. بااین‌حال برای اینکه از این خصوصیت به بهترین شکل بهر مند شوید، تمیز کردن مرتب شیشه و استفاده از لامپ‌های مناسب برای شفافیت بیشتر ، توصیه می‌شود.

استفاده از درب شیشه‌ای مناسب

درب‌های شیشه‌ای در دو ساختار کلی ساخته می‌شوند؛ درب شیشه‌ای لولایی و درب شیشه‌ای کشویی.درب‌های کشویی لولایی با فشار دادن به داخل یا کشیدن به بیرون باز می‌شوند. اما  درب‌های شیشه‌ای کشویی  به‌صورت کشویی به سمت چپ یا راست کشیده می‌شوند.

درب‌های کشویی به لحاظ کاربری و امنیت بهتر از درب‌های لولایی هستند. همچنین با توجه به اینکه این درب‌ها ساختار مدرن‌تری نیز دارند، باعث مدرن‌تر جلوه کردن مغازه می‌شوند. قیمت درب‌های کشویی  حدوداً ۱۰ درصد بیشتر از قیمت درب‌های لولایی است.


عناوین مطالب سایت

شبکه های احتماعی

aparat logo of namadoor

  instagram page of namadoor group1403

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: