چرا از شیشه حمام استفاده کنیم؟

امروزه در بسیاری از آپارتمان‌ها و خانه‌های مدرن از شیشه حمام استفاده می‌شود. شیشه حمام نمایی زیبا و جذاب به آپارتمان شما می‌دهد. همچنین از ریختن آب دوش به اطراف جلوگیری می‌کند. همچنین نصب شیشه حمام آپشنی برای آپارتمان شما محسوب می‌شود و در صورت تصمیم به فروش با اقبال بیشتر مشتریان مواجه خواهد شد.

ساخت شیشه‌های حمامی در اتاق‌خواب نیز طرفداران زیادی دارد. شما می‌توانید تنها با استفاده از شیشه‌های کریستال، حمامی شیشه‌ای مدرن و زیبا در اتاق‌خواب خود بسازید. با این کار اتاق‌خواب که از مکان شخصی در آپارتمان شماست، جذابیت و زیبایی دوچندانی برای زوج‌ها خواهد داشت. در صورت ساخت شیشه حمامی در اتاق‌خواب، معمولاً حمام دیگری در قسمت دیگری از خانه ساخته می‌شود. (به دلیل اینکه حمام شیشه‌ای در اتاق‌خواب مخصوص استفاده زوجین است).

انتخاب درب‌های شیشه حمام

در صورتی که قصد خرید شیشه حمام داشته باشید، مهم‌ترین گزینه در این مورد انتخاب نوع شیشه مورداستفاده است. انتخاب مواد شما به‌طور قابل‌توجهی بر ظاهر حمام شما تأثیر می‌گذارد. شما باید تصمیم بگیرید که آیا شفافیت بکر از طریق دیوارهای دوش را همیشه ترجیح می‌دهید یا در حین حمام کردن به حریم خصوصی نیاز دارید. بافت و رنگ‌آمیزی از دیگر گزینه‌های تغییر ظاهر شیشه است. قبل از اینکه شروع به سفارشی کردن گزینه‌های حمام خود کنید، به انواع درب‌های شیشه‌ای دوش که می‌توانید انتخاب کنید نگاه کنید.

√درب دوش شیشه‌ای شفاف

√درب دوش شیشه‌ای مات

√درب دوش شیشه‌ای رنگی

√درب دوش شیشه‌ای بارانی

√درب دوش شیشه‌ای بافت:

 درب دوش شیشه‌ای شفاف

این درهای دوش شیشه‌ای شفاف هستند اما کمی مایل به سبز هستند، اگرچه برخی از افراد متوجه رنگ جزئی در شیشه نمی‌شوند. ازآنجایی‌که درب‌های شیشه‌ای شفاف بافت خاصی ندارند، با تمام سبک‌های دکوراسیون به‌خوبی کار می‌کنند و ظاهری جاودانه به حمام شما می‌دهند. با چنین ظاهر ساده‌ای، شیشه شفاف محبوب‌ترین انتخاب برای درب‌های دوش در سراسر جهان است. اگر فضای داخلی دوش ازنظر بصری چشمگیر است، مانند کاشی‌های تزئینی یا سنگ، درب دوش شیشه‌ای شفاف به هرکسی که در حمام است اجازه می‌دهد تا دیوار پشت دوش را ببیند. ازآنجایی‌که می‌توانید مستقیماً از داخل محوطه ببینید، درهای شفاف می‌توانند حمام‌های کوچک‌تر را جادارتر نشان دهند. این پدیده به این دلیل اتفاق می‌افتد که شما می‌توانید به‌جای اینکه دوش جلوی دید شما از دیوار را بگیرد، هر چهار دیوار اتاق را ببینید.

 ازآنجایی‌که شما می‌توانید از طریق درب ببینید، هر نوری که در حمام‌دارید می‌تواند به داخل دوش نیز بگذرد و نور بیشتری را به اتاق وارد کند. نور همچنین می‌تواند از شیشه‌ها خارج‌شده و به داخل حمام حرکت کند. اگر پنجره‌ای در نزدیکی دوش دارید، نور خورشید از پنجره می‌تواند از درب دوش شفاف عبور کند و فضا را روشن کند. هنگامی‌که می‌خواهید نور بیشتری داشته باشید، توانایی دیدن فضای داخلی دوش خود و سبک کلاسیک درب دوش را داشته باشید، شیشه شفاف را برای درب یا محوطه دوش خود انتخاب کنید. تنها نقطه‌ضعف شیشه شفاف، تلاش اضافی موردنیاز برای حفظ درخشش بدون لکه است.

درب دوش شیشه‌ای مات

برای حفظ حریم خصوصی، می‌توانید درهای دوش شیشه‌ای مات را انتخاب کنید. برای ایجاد بافت شیشه مات، سازندگان یک‌طرف آن را با اسید یا سندبلاست حکاکی می‌کنند. ازآنجایی‌که یک‌طرف شیشه صاف می‌ماند، می‌توانید به‌راحتی سطح را تمیز کنید. علاوه بر این، یخ‌زدگی باعث می‌شود اثرانگشت و لکه‌ها به همان اندازه که روی شیشه‌های شفاف دیده می‌شوند، برجسته نشوند. بااین‌حال، در برخی موارد، تمیز کردن قسمت مات شده ممکن است چالش‌برانگیزتر باشد زیرا کف صابون می‌تواند در گودال‌های مات جمع شود. ازآنجاکه شما نمی‌توانید از دوش بیرون را به‌وضوح ببینید، اتاق کوچک‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. برخی از درهای دوش به‌جای حکاکی، روکش شده‌اند، بنابراین کاملاً مات می‌شوند. درهای دوش مات در خانه‌های چندنفره به‌خوبی کار می‌کنند، به‌خصوص اگر نگران این باشید که کسی در حین دوش گرفتن وارد شود. حتی اگر شخصی داخل حمام باشد، آن شخص نمی‌تواند از پوشش مات درب دوش ببیند. برای حفظ حریم خصوصی و سادگی، درب شیشه‌ای مات ممکن است بهترین انتخاب شما باشد. بااین‌حال، شیشه مات تنها راه برای ایجاد حریم خصوصی اضافی نیست.

در تصویر زیر یکی از نمونه کارهای ما درزمینهٔ ساخت درب شیشه‌ای حمام را مشاهده می‌کنید. این درب‌ها از شیشه‌های سندبلاست سکوریت ساخته‌شده است. همانطور که می‌بینید این درب شیشه‌ای به‌صورت کاملاً مات است. این درب‌ها به‌صورت  کاملاً کشویی هستند.

shishehamam

 درب دوش شیشه‌ای رنگی

درب دوش شیشه‌ای رنگی برای ظاهری غیرعادی و زیبا برای حمام خود، شیشه‌های رنگی را انتخاب کنید. با استفاده از رنگ‌های مختلف، می‌توانید دکوراسیون حمام خود را با شیشه هماهنگ کنید. مانند شیشه شفاف، درهای دوش رنگی به شما این امکان را می‌دهد که مواد را از بین ببرید. بااین‌حال، تاریکی رنگ باعث کاهش میزان نور عبوری از آن‌ها می‌شود. اگر می‌خواهید ظاهری منحصربه‌فرد برای حمام خود داشته باشید، شیشه دوش رنگی را انتخاب کنید. این روند همچنان در لبه برش باقی می‌ماند و ادغام آن در خانه شما حمام شمارا به‌سرعت به سبک مدرن ارتقا می‌دهد. برخی از رنگ‌ها، مانند سایه‌های آبی و سبز، به‌خوبی با تم‌های ساحلی جفت می‌شوند. اگر خانه قدیمی‌تری دارید یا سبک روستایی دارید، رنگ‌های مشکی و خاکستری مانع از آن می‌شوند که دوش مدرن ظاهر قدیمی‌ای را که برای دستیابی به آن در حمام زحمت‌کشیده‌اید، خراب کند. همان‌طور که رنگ مایل به سبز شیشه طبیعی بر ظاهر دوش شما تأثیر می‌گذارد، رنگی که برای درب دوش انتخاب می‌کنید نیز تأثیر می‌گذارد. شیشه‌های رنگی را برای اتاقک دوش یا در نصب کنید. قبل از نهایی کردن تصمیم خود، در نظر بگیرید که وقتی از شیشه‌های رنگی دیده می‌شود، فضای داخلی دوش شما چگونه ظاهر می‌شود. رنگ شیشه به سایه فضای داخلی دوش شما می‌افزاید. انتخاب رنگ گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از رنگ‌های روشن تا تیره متفاوت است. هرچه رنگ تیره‌تر باشد، شیشه حریم خصوصی بیشتری را فراهم می‌کند. اگر تصمیم دارید در آینده حمام خود را با تم رنگی متفاوت تزئین کنید، ممکن است لازم باشد اتاقک دوش یا شیشه در را تعویض کنید. برای یک دوش منحصربه‌فرد که با دکوراسیون شما هماهنگ است، هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌اندازه شیشه‌های رنگی روی در و محوطه باشد.

درب دوش شیشه‌ای بارانی

شیشه باران دارای طرحی است که در یک‌طرف شیشه مانند قطرات باران بریده‌شده است. طراحی قطره باران یک جایگزین تزئینی برای شیشه‌های مات ارائه می‌دهد این نوع طراحی به دوش اجازه می‌دهد تا به پس‌زمینه برود. حمام‌های بزرگ‌تر از درب‌های شیشه‌ای طرح بارانی سود بیشتری می‌برند، زیرا دوش‌ها همچنان نور را بدون اینکه اتاق بیش‌ازحد بزرگ به نظر برسد، وارد می‌کنند. مانند شیشه مات، الگوی باران فقط در یک‌طرف شیشه ظاهر می‌شود تا تمیز کردن سریع‌تر انجام شود. برای حفظ حریم خصوصی و نور، یک دوش شیشه‌ای با طرح بارانی یک انتخاب ایدئال است.

 درب دوش شیشه‌ای بافت

درب دوش شیشه‌ای بافت تنوع بسیاری در الگو و طرح دارد. با طرح‌های متعدد، طیف وسیعی از درب‌های شیشه‌ای بافت‌دار برای انتخاب دارید. صرف‌نظر از دکوراسیون خانه خود، می‌توانید بافتی متناسب با آن پیدا کنید. همانند شیشه‌های رنگی، الگویی که برای بافت انتخاب می‌کنید می‌تواند ظاهر کلی حمام شمارا تحت تأثیر قرار دهد. اگر حمامی با تم جنگلی یا آسیایی دارید، بافت بامبو به‌خوبی می‌آید، اما همین بافت ممکن است در حمام روستایی به‌خوبی کار نکند.

شیشه‌های حمام قاب‌دار و بدون قاب

 طرح‌های دوش قاب‌دار و بدون قاب در نوع شیشه‌ای که انتخاب می‌کنید تفاوت ایجاد می‌کند. بسته به ترجیح خود، ممکن است انتخاب‌های کمتری از سبک یا بافت شیشه داشته باشید. همچنین، سخت‌افزار می‌تواند بر ظاهر شیشه تأثیر بگذارد. ضخامت شیشه در دوش‌های قاب‌دار و بدون قاب متفاوت است، که می‌تواند بر انتخاب شما برای الگوها، رنگ‌ها یا بافت شیشه تأثیر بگذارد. اگر در مورد اینکه تصمیم شما برای داشتن یک قاب دور دوش چگونه تفاوتی ایجاد می‌کند سؤالی دارید، به ما اطلاع دهید.

 دوش قاب‌دار

 طراحی دوش‌های قاب‌دار کلاسیک است و تا زمانی که دوش‌های شیشه‌ای وجود داشته‌اند، وجود داشته است. برای حمام‌های سنتی، این بهترین انتخاب طراحی شماست. تأثیر قاب بر روی ظاهر دوش را فراموش نکنید. دوش‌های قاب‌دار به شما این امکان را می‌دهند که پایان سخت‌افزار را انتخاب کنید و گزینه‌های بی‌شماری برای تطبیق شیشه و پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهد. طیف گسترده‌ای از انتخاب‌ها برای دوش‌های قاب‌دار به شما این امکان را می‌دهد که راحت‌تر آن‌ها را با طرح رنگ حمام خود تطبیق دهید. از

دوش بدون قاب

 وقتی صحبت از انتخاب طراحی به میان می‌آید، دوش‌های بدون قاب بیشتر از دوش‌های قاب‌دار به سبک‌های مدرن نزدیک می‌شوند. بدون قاب برای ترسیم دیوارها و درها، دوش‌های بدون قاب باعث می‌شوند حمام شما باز و مطبوع به نظر برسد.

شیشه حمام در کرج

شیشه‌های حمام از جدیدترین محصولاتی هستند که در ساختمان‌های استفاده می‌شوند. این شیشه‌های معمولاً در ساختمان‌های لوکس و در حمام‌های نسبتاً بزرگ استفاده می‌شوند. شیشه‌های حمام قسمت وان یا دوش که شخص در زیر آن قرار می‌گیرد را از قسمت دیگر حمام جدا می‌کند. معمولاً بخش‌هایی از شیشه حمام به‌صورت مات ساخته می‌شوند. شیشه های حمام از نوع شیشه میرال نشکن می باشند.

naadoor.ir14000708 1

شیشه حمام کابین دوش

نصب شیشه حمام کابین دوش با شیشه‌های میرال درجه 1 در انواع رنگ بندی های مختلف توسط مجموعه نمادرب

مجموعه نمادرب خدمات فروش و نصب شیشه حمام در کرج را انجام می‌دهد.

برای مطالعه مطالب بیشتر در مورد شیشه حمام اینجا کلیک کنید.



عناوین مطالب سایت

شبکه های احتماعی

aparat logo of namadoor

  instagram page of namadoor group1403

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: