کرکره‌های غلتکی معمولی می‌توانند گرما را تا 90 درصد و سرما را تا 70 درصد متوقف می‌کنند.. کرکره‌ها علاوه بر مزایای عایق حرارتی، عایق صوتی خوبی نیز هستند و انتقال صدا را تا 50 درصد کاهش می‌دهند. بااین‌حال می‌توان کرکره‌های برقی با تیغه‌های عایق شده طراحی کرد. با این روش درواقع خصوصیات عایق صوتی و حرارتی را تقویت می‌کنید.

کرکره‌های برقی با تیغه‌های عایق شده

کرکره‌های برقی با تیغه‌های عایق شده برای بهبود عملکرد محل‌های صنعتی شما طراحی می‌شوند. این کرکره‌های عایق را افزایش می‌دهند و درعین‌حال بارها و آلودگی صوتی را کاهش می‌دهند. درون لایه تیغه‌های این کرکره‌ها ماده عایق پرشده‌اند که بسیار کارآمد و سبک‌وزن هستند.

ما توانایی ایمن‌سازی کرکره برقی در هر ابعاد و اندازه‌ای داریم. این عایق‌ها از عبور صدا جلوگیری می‌کنند، از خروج گرما و حرارت جلوگیری می‌کنند و عایق بسیار خوبی در مقابل سرما هستند. از این کرکره‌های می‌توان در مکان‌های مختلفی ازجمله جایگاه‌های بارگیری، کارخانه‌ها و انبارها استفاده کرد. به حداقل رساندن اتلاف حرارت برای سالن‌های بزرگ بسیار مهم است، بخصوص که تعرفه‌های قبوض مراکز تجاری بسیار بیشتر از مراکز مسکونی محاسبه می‌شود. کرکره‌های عایق‌بندی شده می‌تواند به میزان قابل‌توجهی در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کند؛ پیشگیری از صدا نیز برای ساختمان‌های صنعتی مناسب است، جایی که وسایل نقلیه بزرگ، ماشین‌ها و سطوح بالای فعالیت معمولاً منجر به افزایش صدا می‌شوند.

 کرکره‌های عایق ممکن است بهترین راه‌حل برای شما باشد. این کرکره‌های فولادی عایق شده به‌طور ویژه برای افزایش عایق و درعین‌حال کاهش صدا، آلودگی و جلوگیری از ورود و خروج هوای گرم و سرد مناسب هستند.


عناوین مطالب سایت

شبکه های احتماعی

aparat logo of namadoor

  instagram page of namadoor group1403

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: