مدرسه مهم‌ترین مراکز تربیت کودکان و نوجوانان است. امنیت و آرامش کودکان و کارکنان در مدرسه امری بسیار لازم و ضروری است. اما مدرسه می‌تواند یک محیط استرس‌زا و نامطمئن برای کار یا تحصیل باشد؛ از طرف افرادی که از بیرون وارد مدرسه می‌شوند، دانش آموزان و یا حتی کارکنان.

 در اینجا چند گزینه برای افزایش سیستم مدرسه و حفظ ایمنی کارکنان و دانش آموزان وجود ارائه‌شده است.

- مشخص کردن آسیب‌پذیری‌ها مانند خطرات سلامتی، حوادث مربوط به آب‌وهوا و دسترسی افرادی که از مدرسه بازدید می‌کنند به شما کمک می‌کند تغییرات موردنیاز را درک کنید.

 -دانستن اینکه افراد چگونه می‌توانند در ملک حرکت کنند و اینکه افراد به چه دسترسی‌هایی نیاز دارند، به شما کمک می‌کند تا نیازهای خود را بهتر تعیین کنید.

 ارتقاء تجهیزات: هنگامی‌که ارزیابی را به پایان رساندید، فرصتی است برای شروع استفاده از هر فناوری اضافی برای محافظت از افرادی که بیشتر در مدرسه حضور دارند. این می‌تواند مانند یک محدودیت در اتاق‌ها یا افرادی که با استفاده از فناوری از طریق کارت کلید وارد ساختمان می‌شوند، به نظر برسد.

- نصب دوربین‌های نظارتی در اطراف مدرسه برای نظارت بر فعالیت‌ها توصیه دیگری برای هشدار در مورد آتش‌سوزی یا سارقان است؛ نصب دوربین در داخل مدرسه نیز امری بدیهی و لازم است.

- آتش‌سوزی‌ها، گردبادها یا تیراندازهای همگی تهدیدهای بالقوه هستند. وجود مانورها و سیستم‌های آتش‌نشانی منظم برای والدین همگی به محیط ایمن‌تر کمک می‌کند.

 -بررسی تجهیزات: پس از نصب تجهیزات، بررسی سیستم برای اطمینان از عملکرد صحیح آن، اولویت بعدی شما برای راه‌حل‌های بهینه امنیتی مدرسه خواهد بود. پیگیری تعویض باتری، بررسی فیلم‌های نظارتی، و تضمین کارکرد همه دستگاه‌ها مانند کارت‌خوان‌ها باید بخشی منظم از تعمیر و نگهداری باشد.

- توصیه دیگر این است که به تعمیر و نگهداری ادامه دهید. مانند بررسی قفل، درها و پنجره‌ها برای اطمینان از عملکرد آن‌ها.

- مطمئن شوید که دوربین‌های شما دید واضحی از منطقه دارند.

- خروجی‌های اضطراری و درها را عاری از اثاثیه یا آشغال نگه‌دارید.

 -گزینه‌های مقاوم در برابر گلوله: یکی دیگر از گزینه‌های اضافی، نصب سپرهای پلی کربنات مقاوم بالستیک است که در برابر گلوله مقاوم هستند؛ شیشه‌های لمینت ضدگلوله نیز محافظان عالی هستند؛ لازم نیست حتماً گلوله‌ای شلیک شود؛ اصابت سنگ یا اشیاء شیشه‌های معمولی را به صلاح‌های کشنده‌ای تبدیل می‌کند. پس شیشه‌های ضدگلوله یا حداقل شیشه‌های سکوریت باید استفاده شود. شیشه‌های ضدگلوله را می‌تواند در پنجره‌ها و درها را قرار داد.


عناوین مطالب سایت

شبکه های احتماعی

aparat logo of namadoor

  instagram page of namadoor group1403

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: