آیا به دنبال پارتیشن‌بندی یک اتاق هستید؟ مجموعه نمادر از تأمین مستقیم لوازم تا نصب دیوارهای پارتیشن را انجام می‌دهد. خدمات دیوارهای پارتیشن ما شامل پارتیشن‌های اداری داخلی، پارتیشن‌های قاب آلومینیومی، پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون فریم، پارتیشن‌های دو بلوک، پارتیشن‌های سیستم درجه‌بندی آتش، پارتیشن‌بندی دیوارهای بلند، دیوارهای قابل‌اجرا، پارتیشن‌های جداشدنی و پارتیشن‌های اداری لعاب‌دار است. به‌عنوان بخشی از خدمات ما می‌توانیم انواع دیوارهای پارتیشن مانند جداکننده دیوار، جداکننده اتاق کشویی، جداکننده اتاق تاشو، جداکننده اتاق چوبی، جداکننده اتاق اداری و تقسیم‌کننده اداری و همچنین جداکننده اتاق سفید و تاشو نصب کنیم.

office partition work sampele

ممکن است بخواهید یک دیوار برای جدا کردن یک اتاق نصب شود و اجازه استفاده از آن برای اهداف متفاوتی را بدهد. ممکن است نخواهید دیوار پارتیشن دائمی باشد. بنابراین ما جداکننده‌های اتاق دیوار پارتیشن ثابت را ارائه می‌دهیم، اما می‌توان آن‌ها را به‌راحتی جابجا کرد، این جداکننده‌ها شامل یک دیوار جداکننده کشویی و یک دیوار جداکننده متحرک است. طیف گسترده‌ای از دیوارهای پارتیشن ما می‌تواند برای ایجاد دکوراسیون داخلی اداری شیک، مدرن و کاربردی استفاده شود. محصولات ما به‌طور خاص طراحی‌شده‌اند تا با تمام نیازهای بودجه‌ای مطابقت داشته باشند، چه به دنبال راه‌حلی کم‌هزینه باشید و چه به دنبال کیفیت بالا.

درهای جداکننده اتاق ما را می‌توان روی صفحه پارتیشن یا هر سرویس جداکننده اتاق دیگری نصب کرد. آن‌ها اجازه دسترسی آسان به اتاق را می‌دهند و اجازه می‌دهند اتاق کمی حریم خصوصی بیشتری داشته باشد.

بهترین نوع شیشه برای پارتیشن شیشه‌ای کدام است؟

پارتیشن اداری با مجموعه‌ای از ورق‌ها و دیوارهای شیشه‌ای ساخته می‌شود. معمول‌ترین شیشه مورداستفاده در پارتیشن شیشه‌ای، شیشه سکوریت است. شیشه سکوریت نسبت به شیشه‌های معمولی امنیت بسیار بیشتری دارد؛ همچنین نسبت به شیشه لمینت از قیمت پایین‌تری برخوردار است؛ اما آیا شیشه سکوریت بهترین انتخاب برای پارتیشن شیشه‌ای است؛ خیر. بهترین گزینه برای پارتیشن شیشه‌ای شیشه‌های لمینت است. شیشه لمینت نسبت به شیشه سکوریت مزایای بسیار بیشتری دارد.

شیشه لمینت مقاومت بسیار بالایی دارد، به دلیل چندلایه بودن در صورت شکسته شدن فرونمی‌ریزد و ساختار خود را حفظ می‌کند، همچنین عایق مناسب‌تری برای جلوگیری از صدا هستند. به دلایل ویژگی‌های مختلف، شیشه لمینت بهترین گزینه برای پارتیشن شیشه‌ای است. اما یک ایراد بزرگ وجود دارد؛ قیمت بالا! قیمت این شیشه‌های نسبت به شیشه‌های سکوریت بالاتر است. این مورد باعث شده است که بسیاری از افراد قید استفاده از شیشه لمینت را در پارتیشن شیشه‌ای بزنند. بااین‌حال در برخی مکان‌ها در ساختمان حتماً باید از شیشه لمینت استفاده شود. از شیشه‌های لمینت در مکان‌هایی نظیر جان‌پناه، سقف‌های یا کف‌های شیشه‌ای ساختمان استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای در منزل و محل کار

صاحبان خانه‌ها و مشاغلی که امیدوارند جذابیت کلی املاک خود را افزایش دهند دلایل زیادی برای در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری در درب‌های شیشه‌ای دارند. بررسی کامل مزایا و معایب این گزینه طراحی مدرن می‌تواند به مصرف‌کنندگان کمک کند تا در مورد اینکه آیا درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کنند یا نه، تصمیم آگاهانه بگیرند.

temperdglaas for office partition

 درهای شیشه‌ای اجازه می‌دهد تا مقادیر بهینه نور طبیعی از یک فضا عبور کند. نور خورشید استفاده از نور مصنوعی را به حداقل می‌رساند و درنتیجه هزینه انرژی را کاهش می‌دهد. جالب‌توجه است، مطالعات نشان داده‌اند که مدت‌زمانی که در نور مصنوعی سپری می‌شود، بر چرخه خواب تأثیر منفی می‌گذارد. درنتیجه، درهای شیشه‌ای و پارتیشن‌هایی که مقدار زیادی نور طبیعی را به فضا می‌رسانند، درواقع ریتم‌های شبانه‌روزی سالم را ارتقا می‌دهند. نور خورشید همچنین زیبایی فضاهای داخلی را بهبود می‌بخشد.

 قابلیت باز یا بسته شدن درهای شیشه‌ای به ساکنین این امکان را می‌دهد تا از نور طبیعی بدون برخورد با عوامل محیطی مانند باران، باد، گرما، سرما، سروصدا یا گردوغبار لذت ببرند. در محیط‌های اداری، نور طبیعی با از بین بردن سایه‌ها و مناطق تاریک، کارایی را بهبود می‌بخشد. تحقیقات نشان می‌دهد که نور خورشید با تثبیت سطوح انرژی، احساس خستگی را کاهش می‌دهد. همچنین سلامت روان و توجه را افزایش می‌دهد. درنهایت، درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای باانرژی بخشیدن به کارگران و حفظ سلامت آن‌ها، محیط کاری پربارتری را ایجاد می‌کنند.

از سوی دیگر، شفافیت درب و پارتیشن‌های اداری باعث کاهش مواردی همچون فرار کارمندان از کار و یا انجام امور شخصی و کم‌کاری در محل کار می‌شود. البته در مواردی نیاز به حفظ حریم خصوصی در محیط‌های کاری و منازل است. برای مثال اتاق محل تعویض لباس، یا محل معاینه بیماران توسط پزشکان از این موارد هستند. شیشه‌های شفاف در این مکان‌ها حفظ حریم خصوصی را با چالش مواجه می‌کند. برای رفع این مشکل خوشبختانه، گزینه‌های شیشه‌ای مات و رنگی وجود دارد. دستیابی به جلوه شیشه‌ای مات با استفاده از فیلم‌های پنجره و مات کردن شیشه با اسپری نسبتاً ارزان است. الگوهای چشم‌نواز را حتی می‌توان بر روی درها و پارتیشن‌های شیشه‌ای سندبلاست کرد تا دید فضاهای خصوصی را مسدود کند و درعین‌حال سبکی منحصربه‌فرد به فضا ببخشد.

 انتخاب متفکرانه بافت شیشه همچنین می‌تواند موجب پنهان نگه‌داشتن فعالیت‌های حساس حریم خصوصی شود. این تغییرات ساده به مشاغل و صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا از اثرات محرک نور طبیعی بدون به خطر انداختن حریم خصوصی بهره‌مند شوند. بدون شک، صاحبان خانه از آسانی نگهداری شیشه استقبال می‌کنند. صاحبان املاک نباید نگران زنگ زدن یا خوردگی درهای شیشه‌ای و پارتیشن‌ها در طول زمان باشند.

معایب درب‌های چوبی

 درهای چوبی اغلب به دلیل تاب برداشتن طبیعی در طول زمان نیاز به تعویض مکرر دارند. آن‌ها همچنین مستعد آسیب موریانه هستند. موریانه‌ها اشتهایی به شیشه ندارند و گردوغبار روی این سطوح جمع نمی‌شود. لکه‌های نامطلوب را می‌توان به‌راحتی با پارچه‌های میکروفیبر و شیشه‌پاک‌کن پاک کرد. صاحبان مشاغل مطمئناً از هزینه کم نگهداری سود می‌برند. درست است، وقتی شیشه به‌اندازه کافی با جسم مناسب برخورد می‌کند، پتانسیل ترک خوردن یا شکستن را دارد. بااین‌حال، شیشه سکوریت دارای انعطاف‌پذیری است تا در برابر استفاده روزمره بدون شکستگی مقاومت کند. همچنین، ضربه‌ای که به‌اندازه کافی قوی باشد که درب شیشه‌ای یا پارتیشن ساخته‌شده از شیشه سکوریت را کاملاً بشکند، احتمالاً آسیب قابل‌توجهی به درهای ساخته‌شده از چوب یا فلز وارد می‌کند. حتی درب‌های فولادی نیز می‌توانند به دلیل فرورفتگی بی‌استفاده شوند.

 اگرچه برای صاحبان خانه مفید نیست، اما درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای یک پلتفرم تبلیغاتی ساده را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند. لوگوها و اطلاعات شرکت را می‌توان به‌راحتی اضافه کرد و با پیشرفت کسب‌وکار در طول زمان به‌روز کرد. گزینه‌های سفارشی‌سازی برای درب‌ها و پارتیشن‌های شیشه‌ای نامحدود است. تطبیق‌پذیری، سهولت مراقبت و جذابیت بصری آن‌ها را به گزینه‌ای ایدئال هم برای صاحبان خانه و هم برای مشاغل تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید

 

 

چند ایده جذاب در مورد طراحی پارتیشن اداری

1-استفاده از پارتیشن‌های تعاملی که بر اساس تکنولوژی هوشمند طراحی شده‌اند، می‌تواند جذابیت بیشتری به محیط کار ببخشد. مثلاً این پارتیشن‌ها می‌توانند با قابلیت تغییر شکل، نورپردازی، و حتی صدا، با کارمندان ارتباط برقرار کنند و برای ایجاد تعامل بین آن‌ها مورد استفاده قرار گیرند.

2-طراحی پارتیشن‌های اداری با استفاده از مواد مختلف، مانند چوب، شیشه، فلز و ... می‌تواند به طراحی جذابیت بیشتری ببخشد. به عنوان مثال، پارتیشن‌های شیشه‌ای با رنگ‌های شفاف و نوعی دیگر از شیشه که به صورت دکوراتیو در آن‌ها استفاده شده، می‌تواند زیبایی بیشتری به محیط کار ببخشد.

3-طراحی پارتیشن‌های اداری با استفاده از فناوری های نوین می‌تواند به تجربه کاری کارمندان کمک کند. برای مثال، پارتیشن‌هایی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت، و پارتیشن‌هایی که به طور خودکار از نور و صدا جلوگیری می‌کنند، می‌توانند بهبود قابل توجهی در کیفیت کار و تجربه کارمندان ایجاد کنند.

4-استفاده از پارتیشن‌هایی با طراحی منحصر به فرد و گرافیکی، می‌تواند به صورت قابل توجهی جذابیت بیشتری به محیط کار ببخشد. مثلاً، پارتیشن‌هایی با طرح‌های هنری یا شکل‌های جالب و خلاقانه، می‌توانند برای کارمندان و مشتریان شما یک تجربه دیداری جذاب و عالی ایجاد کند.

5-استفاده از پارتیشن‌هایی با قابلیت تغییر شکل و ترکیب، می‌تواند به کارمندان کمک کند تا به راحتی محیط کار خود را به شکل مورد نظر تنظیم کنند. مثلاً، پارتیشن‌هایی که قابلیت چرخش و ترکیب در زوایای مختلف را دارند، می‌توانند به کارمندان این امکان را بدهند که محیط کار خود را به صورتی تغییر دهند که به نظرشان جالب و جذاب باشد.

6-طراحی پارتیشن‌های اداری با تمرکز بر فضای باز   می‌تواند به کارمندان کمک کند که با هم کار کنند و تعامل بیشتری داشته باشند. برای مثال، پارتیشن‌های شیشه‌ای با تکنولوژی مخصوصی که قابلیت متن‌آوری یا لمسی را دارند، می‌توانند به کارمندان کمک کنند تا با یکدیگر در ارتباط باشند و به صورت آنلاین با هم کار کنند.

7-طراحی پارتیشن‌هایی با قابلیت نورپردازی می‌تواند به زیبایی و جذابیت بیشتری در محیط کار کمک کند. با استفاده از روش‌های نورپردازی حرفه‌ای، می‌توانید پارتیشن‌های شیشه‌ای را به یک اثر هنری زیبا و جذاب تبدیل کنید. این پارتیشن‌ها می‌توانند به کمک نورپردازی، در فضای کار با احساس تماشاچیانه‌ای همراه باشند و زیبایی خاصی به محیط کار اضافه کنند.

8-طراحی پارتیشن‌هایی با قابلیت تنظیم دمای فضای داخلی، می‌تواند به کارمندان در هنگامی که فصل سرد است کمک کند. این پارتیشن‌ها می‌توانند با استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند برق گرما، دمای محیط کار را تنظیم کنند و به کارمندان این امکان را بدهند که در فضای گرم و دلپذیری کار کنند.

9- طراحی پارتیشن‌هایی با قابلیت هدایت صدا، می‌تواند به کاهش سطح نویز در محیط کار کمک کند. با استفاده از مواد صوتی جذب‌کننده، می‌توان پارتیشن‌های شیشه‌ای را به گونه‌ای طراحی کرد که صداهای مختلف در فضای کار به خوبی جذب و کاهش یابند. این امر به کاهش خستگی و استرس کارمندان در محیط کار کمک می‌کند و کارایی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

سوالهایی که قبل از نصب پارتیشن اداری باید از خود بپرسید چیست؟

پارتیشن‌های اداری یک‌راه حل همه‌کاره و بسیار قابل تنظیم برای مشکلی است که بسیاری از ساختمان‌های شرکتی را درگیر کرده است: بهینه‌سازی فضای اداری. اما انتخاب پارتیشن‌های اداری مناسب همیشه آسان نیست. و انتخاب شما از پارتیشن‌ها می‌تواند تفاوت بین ارائه فضایی سالم، راحت و پربار به کارکنانتان باشد یا اینکه کارکنانتان احساس تنگدستی، بی‌حوصلگی و ناامیدی داشته باشند. در زیر، راهنمای ساده‌ای برای نحوه انتخاب پارتیشن‌های اداری مناسب برای مطابقت با نیازهای شما قرار داده‌ایم.

سوالاتی که باید قبل از نصب پارتیشن اداری از خود بپرسید:

 قبل از انتخاب پارتیشن‌های اداری، سوالاتی وجود دارد که باید از خود بپرسید. این‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا مشخص کنید کدام متریال، اندازه، شکل و سبک برای شما مناسب‌تر است.

آیا پارتیشن‌های شما به ویژگی‌های کنترل نویز نیاز دارند؟

اندازه، شکل و متریالی که برای پارتیشن‌های اداری خود انتخاب می‌کنید می‌تواند تأثیر واقعی بر نحوه عملکرد صدا در دفتر داشته باشد؟

تجزیه‌وتحلیل الزامات عملکرد صدا و ارزیابی فضای خود قبل از تصمیم‌گیری بسیار مهم است. به‌عنوان‌مثال، اتاق‌های بزرگ می‌توانند نویز را با پرش صدا از سطوح سخت تقویت کنند. چنین اتاق‌هایی معمولاً برای کمک به کاهش طنین و خفه کردن صدا به فناوری میرایی صدا نیاز دارند. یک پارتیشن مجهز به پارچه آکوستیک یک گزینه عالی برای میرایی صدا در یک اتاق بزرگ است، اما لزوماً از رسیدن صدا به‌طرف دیگر تقسیم‌کننده جلوگیری نمی‌کند. از طرف دیگر پارتیشن‌های شیشه‌ای، پلی کربنات یا دوجداره به‌هیچ‌وجه خاصیت میرایی صدا ندارند. درواقع، آن‌ها حتی ممکن است طنین را در فضا افزایش دهند.

ارتفاع پارتیشن شما همچنین می‌تواند بر توانایی آن در کنترل صدا تأثیر بگذارد. برای مثال، دیوارهای بلندتر و راه‌حل‌های کف تا سقف، عملکرد صدای عالی و حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌دهند.

انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی برای راه‌حل شما چقدر مهم است؟ اینکه چقدر می‌خواهید بتوانید چیدمان دفتر خود را سفارشی کنید، فاکتور مهمی است که قبل از انتخاب راه‌حل پارتیشن‌بندی باید در نظر بگیرید. درحالی‌که پارتیشن‌های چوبی جامد و دیوارهای سنگین‌تر ممکن است ازنظر بصری جذاب باشند و کنترل صدای بیشتری را ارائه دهند، اما وزن و قیمت بالاتری دارند؛ همچنین جابه‌جایی آن‌ها سخت‌تر است. اما دیوارهای پارتیشن سقفی گزینه‌ای شیک و بسیار کاربردی هستند

انعطاف‌پذیری و سفارشی‌سازی برای راه‌حل شما چقدر مهم است؟ اگر سفارشی‌سازی عامل مهمی باشد، ساخت منعطف‌تر و بسیار سازگارتر تقسیم‌کننده‌های اتاق مستقل ممکن است گزینه مناسب‌تری باشد. این سبک پارتیشن که اغلب با چرخ‌ها و از مواد سبک‌تر ساخته‌شده است، می‌تواند در سراسر فضا جابجا شود و به‌ویژه در محیط اداری با پلان باز مفید است. بااین‌حال، این سطح بالای قابل‌حمل به قیمت کنترل صدا و ساخت‌وساز کامل از کف تا سقف است.

طراحی داخلی دفتر خود را در نظر بگیرید طراحی اداری دلخواه شما می‌تواند تأثیر زیادی بر نوع پارتیشن اداری موردنیاز شما داشته باشد. برای مثال، انتخاب رنگ‌های مناسب متناسب با زیبایی‌شناسی خاص شما، می‌تواند تناسب رنگ در محیط کاری شما کمک کند. درواقع، رنگ‌های خاصی حتی بر روحیه کارکنان تأثیر می‌گذارند و بهره‌وری را افزایش می‌دهند. رنگ‌های خنثی‌تر، که در بسیاری از دفاتر مدرن رایج هستند، اغلب ظاهر شیک‌تری ایجاد می‌کنند، اما گاهی اوقات می‌توانند یک محیط اداری غیر الهام‌بخش یا «کهنه» ایجاد کنند. سایه‌های آبی فضای آرام‌تر و آرام‌تری ایجاد می‌کند و می‌تواند به‌ویژه برای دفاتری که نیاز به تمرکز و فشار ذهنی دارند مناسب باشد. از سوی دیگر، رنگ قرمز به‌عنوان رنگی پرانرژی در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند الهام‌بخش عمل باشد، اما همچنین ممکن است استرس را در محل کار افزایش دهد. چنین رنگ قوی بیشتر برای مناطقی که نیاز به فعالیت بدنی دارند، مانند سالن بدن‌سازی، مناسب است تا فضای اداری.

خرید پارتیشن‌های پارچه‌ای قابل پین زدن نیز آزادی بیشتری را برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد. با سنجاق کردن تصاویر، عکس‌ها و یادداشت‌ها مستقیماً روی پارتیشن، کارکنان می‌توانند محیط کار خود را سفارشی کنند و فضای تیمی گرم‌تر و دوستانه‌تری ایجاد کنند.

چه چیزی از فضای اداری خود نیاز دارید؟

 اینکه چه پارتیشن اداری قرار است بیشتر برای شما مناسب باشد بستگی به آنچه از فضای خود نیاز دارید دارد. اگر فقط به فضای گاه‌به‌گاه برای همکاری خصوصی نیاز دارید، شاید راه‌حل قابل‌حمل‌تری که می‌تواند در صورت عدم استفاده بسته‌بندی شود، مناسب‌ترین گزینه باشد. بااین‌حال، اگر مرتباً به فضایی برای جلسات خصوصی نیاز دارید، شاید یک‌راه حل دائمی یا نیمه دائمی، مانند دیوارهای قابل‌نصب از کف تا سقف برای نیازهای شما مناسب‌تر باشد.

چه چیزی از فضای اداری خود نیاز دارید؟ اگر به دنبال راه‌اندازی فضاهای اداری استاندارد هستید، شبکه‌ای از اتاقک‌ها می‌تواند حریم خصوصی را بهبود بخشد، صدا را کاهش دهد و حواس‌پرتی‌ها را کاهش دهد و درعین‌حال به افزایش راحتی کارمندان کمک کند.

آیا قابل‌حمل بودن برای شما مهم است؟ قبل از انتخاب پارتیشن‌های خود، ابتدا باید تعیین کنید که آیا قابلیت حمل‌ونقل برای شما در اولویت است یا خیر. اگر قابل‌حمل بودن عاملی در فرآیند تصمیم‌گیری شما نیست، پارتیشن‌های ثابت ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشند. نصب یک سازه جامد مانند شیشه دوجداره یا پارتیشن‌های چوبی می‌تواند یک روش جذاب و مؤثر برای تقسیم فضای شما باشد. اگر می‌خواهید یک مانع صوتی ایجاد کنید و درعین‌حال حس دفتر باز را حفظ کنید، شیشه نیز گزینه خوبی است.

مرحله بعدی از پارتیشن‌های ثابت، دیوارهای پارتیشن سقفی است. چنین دیوارهایی روی یک مسیر روی پشت‌بام نصب می‌شوند، بنابراین می‌توانند باز و بسته شوند و به شما این امکان را می‌دهند که به‌طور موقت فضای اداری باز خود را تقسیم کنید. دیوارهای قابل‌اجرا روی سقف با طراحی از کف تا سقف، کیفیت میرایی صدا و حفظ حریم خصوصی را افزایش می‌دهند.

آیا از فضای اجاره‌ای کار می‌کنید؟ اینکه چقدر می‌توانید فضای کاری خود را سفارشی کنید اغلب به مالکیت یا عدم مالکیت ساختمان بستگی دارد. اغلب اوقات، راه‌اندازی یک کسب‌وکار از یک فضای اجاره‌ای می‌تواند به‌طورجدی میزان سفارشی کردن چیدمان دفتر را محدود کند. در این شرایط، پارتیشن‌های ثابت یا سقفی ممکن است راه‌حل مناسبی نباشند. بااین‌حال، راه‌حل‌های قابل‌حمل بسیار بیشتری در بازار وجود دارد که می‌توان آن‌ها را با چندپیچ ​​و مهره ساده به دیوار نصب کرد. چنین پارتیشن‌هایی معمولاً برای فضاهای اجاره‌ای مناسب‌تر هستند و در صورت نقل‌مکان به یک ساختمان جدید، مزیت سفر با شمارا به همراه دارند.

بودجه شما چقدر است؟ سؤال بزرگ بودجه شما چقدر است؟ درحالی‌که پارتیشن‌های قابل‌حمل معمولاً راه‌حل مقرون‌به‌صرفه تری نسبت به تأسیسات اصلی و دیوارهای دائمی هستند، بودجه کم ممکن است همچنان چیزی را که می‌توانید خریداری کنید محدود کند. به‌عنوان‌مثال، درحالی‌که پارتیشن‌های سقفی یک سیستم پارتیشن‌بندی شیک و مؤثر هستند، زمان ساخت طولانی و نیاز به رانر و تیرهای پشتیبانی به این معنی است که آن‌ها نیاز به نصب حرفه‌ای دارند. این می‌تواند هزینه‌های شمارا از هزاران دلار به ده‌ها هزار دلار افزایش دهد و زمان ساخت را از هفته‌ها به ماه‌ها افزایش دهد. اگر این مقدار کمی فراتر از بودجه شما است، ممکن است لازم باشد به راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه تری نگاه کنید. خبر خوب این است که این لزوماً به این معنا نیست که شما نیاز به خرید پارتیشن‌های ارزان یا باکیفیت پایین دارید. شما فقط ممکن است نیاز داشته باشید راه‌حل‌های سازگارتر را پیدا کنید که حداکثر کارایی را ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، به‌جای خرید یک پارتیشن تک نصب‌شده، می‌توانید در عوض یک جداکننده اتاق مستقل را انتخاب کنید که می‌تواند در فضای شما جابجا شود و در هرکجا و هر طور که به آن نیاز دارید راه‌اندازی کنید. هرچه انطباق‌پذیری بیشتر باشد، پارتیشن‌های کمتری برای خرید نیاز خواهید داشت و هزینه‌های شما کمتر می‌شود.

در چه مناطق آب و هوایی پارتیشن را نصب می‌کنید؟

برای مناطق "خیس" یا مکان‌هایی که مردم در آن غذا می‌خورند یا می‌نوشند، پارتیشن‌های پلی کربنات یا شیشه‌ای ممکن است گزینه مناسب‌تری باشند، زیرا به‌راحتی پاک می‌شوند و تمیز می‌شوند. این می‌تواند حفظ سلامت کارکنان و حفظ یک محیط کار بهداشتی را آسان‌تر کند. از سوی دیگر، تمیز کردن پارچه سخت‌تر است، مایعات را خیس می‌کند و ممکن است درنهایت با لکه‌های ناخوشایند پوشیده شود. هنگام انتخاب دیوارهای پارتیشن خود، همیشه بهتر است قبل از تصمیم‌گیری در مورد متریال خود، هدف اتاق را در نظر بگیرید.

چه کسی پارتیشن‌ها را اجرا خواهد کرد؟ چه کسی پارتیشن‌های شمارا اجرا خواهد کرد می‌تواند بر سبک پارتیشنی که باید نصب کنید تأثیر بگذارد. عملکرد برخی از پارتیشن‌ها نسبت به بقیه سخت‌تر است. به‌عنوان‌مثال، جداکننده‌های پارتیشن سنگین‌تر یا دیوارهای قابل‌اجرا روی سقف، نه‌تنها جابه‌جایی در فضا ازنظر فیزیکی دشوارتر است، بلکه تنظیم و بسته‌بندی آن‌ها بیشتر طول می‌کشد و حتی ممکن است نیاز به چندین نفر برای کار داشته باشند. به‌طورمعمول، می‌توانید انتظار کنترل نویز و حفظ حریم خصوصی بهتری از این سبک پارتیشن داشته باشید، اما اگر راه‌اندازی سریع و سهولت استفاده در اولویت باشد، ممکن است این راه‌حل عملی نباشد. از سوی دیگر، پارتیشن‌های دیواری بسیار قابل‌حمل، مانند جداکننده‌های اتاق مستقل، معمولاً از مواد سبک‌تر ساخته می‌شوند و جابه‌جایی، کارکرد و بسته‌بندی آن‌ها بسیار آسان‌تر است. این سطح بالا از قابلیت حمل به این معنی است که این سبک از پارتیشن را می‌توان در چند لحظه راه‌اندازی و بسته‌بندی کرد و تنها توسط یک نفر به‌راحتی قابل‌استفاده است. این امر پارتیشن‌های قابل‌حمل را به گزینه‌ای ایدئال برای فضاهایی تبدیل می‌کند که سرعت و سهولت استفاده در آن‌ها اهمیت دارد.

چگونه از پارتیشن‌های خود استفاده خواهید کرد؟ شناسایی نحوه استفاده از پارتیشن های خود یکی از جنبه‌های مهم فرآیند تصمیم‌گیری است. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد دارید یک فضای چاپ یا ذخیره‌سازی را مخفی کنید، بعید است که یک پارتیشن شیشه‌ای شفاف گزینه‌ای کاربردی برای کسب‌وکار شما باشد. در این مورد، پارتیشن های ساخته‌شده از پارچه، شیشه مات یا پلی کربنات مانع بصری بهتری خواهند شد. اگر به دنبال ارائه فضایی برای همکاری و جلسات هستید، پارتیشن‌های تخته سفیدی که به شما امکان می‌دهد مستقیماً روی سطح بنویسید و نقاشی کنید، راهی عالی برای تقویت جلسات طوفان فکری خواهد بود. به‌طور مشابه، پارتیشن‌های پارچه‌ای قابل پین‌گذاری می‌توانند به گروه‌ها اجازه دهند تا یادداشت‌ها و تصاویر را به‌عنوان کمک بصری در طول جلسات کاری سنجاق کنند.

ایده خوبی است که با تیم خود بنشینید و در مورد ویژگی‌ها و عملکردهایی که از فضای شما می‌خواهند، صحبت کنید. نوشتن فهرستی از "نیازها" و "خواسته‌ها" را در نظر بگیرید تا به شما کمک کند راه‌حلی را پیدا کنید که بهترین باشد.

 آیا مهلتی دارید؟ همه سبک‌های پارتیشن در عرض چند روز یا حتی چند هفته کاربردی نخواهند بود. درواقع، برخی از پارتیشن‌ها، مانند پارتیشن‌های ثابت و دیوارهای قابل‌اجرا روی سقف، نه‌تنها گران‌تر هستند، بلکه ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا نصب شوند. به همین دلیل مهم است که در مورد محدودیت‌های زمانی خود واقع‌بین باشید. اگر نصب سریع برای عملیات شما حیاتی است، شاید راه‌حل‌های قابل‌حمل‌تری مانند پارتیشن های مستقل، دیوارهای قابل جداسازی یا اتاقک‌های مدولار مناسب‌ترین گزینه شما باشد. به این دلیل که بسیاری از پارتیشن های قابل‌حمل را می‌توان در عرض چند دقیقه بدون نیاز به استخدام سازندگان حرفه‌ای نصب کرد. با بیشتر زمان انتظار در تحویل، می‌توانید در کمتر از یک هفته راه‌اندازی کنید. جدول زمانی خود را در نظر بگیرید و در مورد سرعت نصب پارتیشن های انتخابی شما واقع‌بین باشید. اگر کسب‌وکار شما ضرب‌الاجل ندارد و می‌توانید زمان‌های انتظار طولانی‌تری را تحمل‌کنید، راه‌حل‌های ثابت یا دائمی می‌توانند گزینه عالی باشند. اما اگر به عملکرد سریع پارتیشن های خود نیاز دارید، بهتر است چیزی را انتخاب کنید که سریع راه‌اندازی شود.

پارتیشن اداری شیشه ای

روند رو به رشدی که طراحی اداری امروزی را متحول کرده است، گنجاندن پارتیشن‌های شیشه‌ای برای جداسازی فضاهای کاری است. ازآنجایی‌که دفاتر بر ایجاد محیط کاری بازتر و مشارکتی برای کارمندان خود تمرکز می‌کنند، پارتیشن‌های شیشه‌ای ابزار منطقی برای رسیدن به این هدف شده‌اند. به‌عنوان یک امتیاز اضافی، بسیاری از دفاتر که به دنبال اعتبار LEED هستند می‌توانند با نصب پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای امتیاز کسب کنند. سیستم ساختمان رهبری در طراحی انرژی و محیطی (LEED) ورود هرچه بیشتر نور طبیعی به دفتر و همچنین ایجاد نمای بیرونی (در صورت امکان) را تشویق می‌کند. نصب پارتیشن‌های دیواری اداری ساخته‌شده از شیشه به نور طبیعی اجازه می‌دهد تا در سراسر دفتر جریان داشته باشند چیزی که دیوارهای سنتی و پارتیشن‌های دیوار اداری نمی‌توانند. آن‌ها همچنین فرصت‌های همکاری را افزایش می‌دهند و احساس می‌کنند که بخشی از فرهنگ کلی شرکت هستند، حتی زمانی که روی یک پروژه انفرادی کار می‌کنند یا با مشتریان ملاقات می‌کنند.

 با تعداد باورنکردنی دیوارهای پارتیشن شیشه‌ای موجود، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که بافرم و عملکرد طراحی دفتر کار مطابقت داشته باشد.

پارتیشن اداری پرتابل

پارتیشن‌های اداری پرتابل راهکاری بسیار مناسب برای استفاده بهینه از فضا در مراکز اداری، تجاری، پزشکی و نمایشگاه ها هستند. این پارتیشن‌ها وزن کمی دارند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد. مجموعه نمادر فروش انواع پارتیشن اداری پرتابل را انجام می‌دهد.

 

پارتیشن اداری آماده

پارتیشن های آماده اداری محصولاتی هستند که استفاده  از آنها باعث افزایش سرعت روند پارتیشن بندی می شود. پارتیشن های اداری آماده در انواع و رنگ های مختلف وجود دارد. ما با تولیدکنندگان عمده پارتیشن های اداری آماده، همکاری داریم و قادر هستیم سفارش شما را در اصرع وقت در محل شما تحویل دهیم.  

طراحی پارتیشن ادرای

یکی از مهمترین مراحل اجرای پارتیشن اداری طراحی آن می باشد.طراحی پارتیشن پروسه ای هست که اهمیت فوق العاده ای دارد.دلیل اهمیت طراحی این هست که کلیه اندازه ها،رنگ ها و شکل های پارتیشن اداری به این مرحله بستگی دارد.پس از طراحی پارتیشن است که مشخص می شود هر قسمتی به چه صورت و چگونه باید طراحی وساخته شود.در طراحی پارتیشن اداری در کنار رعایت اصل سادگی و شرایط محیط اداری باید کاری زیبا ،فاخر و تاثیرگذار ارائه شود.

طراحی پارتیشن اداری با نرم افزارهای مهندسی انجام می شود.با این حال هنوز هم هستند افرادی که به صورت دستی اقدام به طراحی پارتیشن می کنند.برای امری طراحی ابتدا کارشناسان مجموعه نمادر در محل حضور یافته و شرایط و موقعیت را بررسی می کنند.همچنین در این مرحله عکس هایی از محل گرفته می شود.پس از بررسی محل نمونه کارهایی به مشتریان نشان داده می شود .مشتریان با مشورت کارشناسان نمادر نمونه کار و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.پس ز این پروسه ،پارتیشن توسط کارشناسان طراحی می شود.پس از دیدن طراحی توسط مشتری ،در صورت تایید پروسه تولید و نصب آغاز می شود.

نصب و فروش پارتیشن ادرای در کرج به همکاران

افراد زیادی در زمینه تولید و نصب پارتیشن اداری فعالیت در کرج  فعالیت دارند .این افراد و مجموعه ها به نوعی همکار ما محسوب می شوند.انجام پروژه های همکاری فواید و ارزش بالایی دارد.یکی از فواید این کار به اشتراک گذاری دانش و یاد گیری موارد و چیزهای جدید است.مجموعه نمادر پروژه های مختلفی با همکاران نصاب و فروشنده پارتیشن اداری انجام داده است.ما برنامه ويژه ای برای کار با همکاران خود در این زمینه داریم.مجموعه نمادر در کلیه زمینه های فروش ،نصب و تعمیر و نگهداری با همکاران فروشنده ،نصاب و تعمیرکار فعالیت دارد و در صورت لزوم از حضور آنها در پروژه های خود استفاده می کند.

نصب پارتیشن در منزل

پارتیشن اداری تنها مختص ادارات و شرکت ها نیست.در منازل مسکونی نیز می توان از پارتیشن اداری استفاده کرد.در منازل بیشتر از پارتیشن های چوبی و ام دی اف استفاده می شود.استفاده از پارتیشن اداری در منازل باعث زیبایی و جادار شدن منزل می شود.

مجموعه نمادر خدمات نصب پارتیشن اداری در منازل را انجام می دهد.

انتخاب رنگ در پارتیشن اداری

انتخاب رنگی یکی از موارد مهم و اساسی در طراحی و نصب پارتیشن اداری است.رنگ بندی مناسب می توانید موجب آرامش ،ایجاد انگیزش و شادی شود و رنگ نامناسب نیز می تواند موجب ایجاد حس خستگی ،عدم آرامش و بی انگیزگی گردد.پارتیشن اداری حجم بسیار زیادی از محیط را اشغال می کند از این رو انتخاب رنگ مناسب برای پارتیشن امری است که باید با دقت و ظرافت انجام شود.انتخاب رنگ مناسب و سازگار با محیط ،دیوارها ،کف و لوازم امری است که شما را در طراحی و ساخت یک پارتیشن اداری زیبا و اثر بخش یاری می رساند.

برای رنگ های پارتیشن اداری می توان بسته به شرایط  از رنگ های کلاسیک،فانتزی ،شاد و.. استفاده کرد.اما اغلب رنگ های مورد استفاده برای پارتیشن های اداری طیف رنگ های قهوه ای،کرمی و رنگ سفید هستند.با این حال پارتیشن های اداری را می تواند در هر رنگی تولید کرد.

نمونه کار نصب پارتیشن اداری در کرج

partition

در تصویر بالا نصب یک نمونه پارتیشن اداری در کرج برای دفتر کارآقای مشهدی از همشهریان خوب کرجی را مشاهده می کنید.در این پارتیشن بیش از 50 متر شیشه میرال استفاده شده است.مجموعه نمادر در انجام این پروژه و سایر پروژه های پارتیشن اداری ، کلیه اصول استاندارد و امنیتی  را رعایت می کند.

پارتیشن اداری در کرج

کرج از شهرهای شلوغ و پرجمعیت کشور می باشد.شهر کرج دارای تعداد بسیار زیادی مراکز اداری و تجاری می باشد.پارتیشن اداری در کرج ابزاری پر استفاده برای  ادارت و مرکز تجاری فعال در این شهرستان می باشد.اما چرا پارتیشن اداری اینقدر مهم هست و استفاده از ان چه مزایایی دارد؟

پارتیشن اداری از جمله تجهیزات و ابزاری هست که باعث جداسازی فیزیکی سالن ها و دفاتر اداری می شود.با استفاده از پارتیشن اداری می توان از فضای محیط به شکل بهینه استفاده کرد.همچنین توسط پارتیشن های اداری می توان بخشی از فضا را به صورت کامل یا نیمه کامل از دید افراد مخفی کرد.همانطور که از نام آن مشخص است پارتیشن اداری معمولا جهت جداسازی در ادارات استفاده می شود.پارتیشن اداری معمولا توسط شیشه های میرال (سکوریت)نشکن انجام می شوند.در این پارتیشن ها برای اتصال شیشه ها از فریم نیز استفاده می شود.پارتیشن های اداری معمولا به صورت شیشه های دو جداره  انجام می شود.

سایر مزایا پارتیشن اداری عبارت‌اند از:

- کاهش سروصدا در فضاهای اداری

-ایجاد فضای اداری اضافی برای استراحت، انباری یا مناطق انتظار ایجاد کنید

-ایجاد حریم خصوصی در یک دفتر باز

خدمات تعمیر و سرویس پارتیشن اداری در کرج

پارتیشن اداری نیز مانند سایر تجهیزات و لوازم ممکن است گاها نیاز به سرویس و تعمیر داشته باشد.مهمترین و بزرگترین جزء در پارتیشن اداری شیشه های مورد استفاده در پارتیشن می باشد.معمولا خدمات تعمیر و سرویس پارتیشن اداری منحصر به تعویض و جابه جایی  شیشه های شکسته و ترک خورده می شود.در مواقعی نیز مشتری درخواست دارد تا مکان شیشه ها جابه جا شود و یا از مات کن و یا رنگ در شیشه ها استفاده شود.

مجموعه نمادر کلیه خدمات مربوط به تعمیر و سرویس پارتیشن اداری در کرج را انجام می دهد.

پارتیشن اداری مقاوم در برابر صوت

پارتیشن های دوجداره مقاوم در برابر صوت فضایی عایق در برابر صوت را برای افراد ایجاد می کند.این پارتیشن ها فضای محیط را به صورت کامل از سایر نقاط جدا می کنند.به دلیل خصوصیات خاصی که این نوع پارتیشن ها دارند عایق بسیار خوبی در مقابل صدا هستند.استفاده از پارتیشن های اداری مقاوم در برابر صوت فضایی آرام و راحت برای کارکردن افراد ایجاد می کند.

 

مطالب مرتبط

شیشه میرال در کرج

شیشه دودبند در کرج

درب اتوماتیک در کرج


عناوین مطالب سایت

ملاقات در دفتر

hide کرج-خیابان آزادی -نبش گلستان چهارم-گروه فنی مهندسی نمادر

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه تا۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

سوالات مشتریان

سوالات متداول مشتریان

 

 همکار ما در تهران

https://sayadoor.com

 

 

طراح سایت

طراحی سایت وسئو:مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: