پروسه سفارش محصولات نمادرب به این صورت است که پس از تماس و درخواست مشتری کارشناسان نمادرب به محل مشتری مراجعه کرده و اقدام به بازدید و کارشناسی اولیه مینمایند. در این فرآیند درخواست مشتری بررسیشده و با شرایط محلی تطبیق داده میشود و درنهایت محصول یا برند مناسب به مشتری معرفی میشود. در این مرحله ممکن است چند محصول یا برند مختلف به مشتری ارائه شود. پس از ایجاد تفاهمهای کلی در مورد نوع محصول و مدتزمان نصب و سایر موارد، قراردادی کتبی بین طرفین منعقد میگردد. کلیه امور نصب و پشتیبانی محصول در زمانبندی اعلامشده در قرارداد انجام میشود.